Sofor Www 940x351px
 
Sami Eerola

Sovellamme tekoälyä käytännönläheisesti

Tekoäly on konkretiaa: me Soforilla olemme soveltaneet sitä työturvallisuuteen ja suomalaisen työn tekemisen parantamiseen.

Työturvallisuustiedon lisäksi yrityksillä on paljon tekstimuotoista tietoa järjestelmissään kuten asiakaspalautetta, reklamaatioita, tikettejä, dokumentteja jne.

Kehittynyt analytiikka, sisältäen erilaiset tekoälysovellukset, mahdollistaa tämän informaation yhä tarkemman analysoinnin ja edelleen eri ilmiöiden entistä paremman ymmärtämisen. Soforille on syntynyt vahvaa osaamista tekstianalytiikasta ja erilaisista tavoista soveltaa sitä.

Ota yhteyttä ja lähde rohkeasti mukaan testaamaan millaisia hyötyjä tekoäly mahdollistaa yrityksellesi.

Sami Eerola
Myyntijohtaja
Sami.Eerola@sofor.fi
Puh. 050 384 3318

***
Webinaari SSAB

Tekoälyn avulla eroon työtapaturmista

Sofor on ollut mukana Business Finlandin (ent. Tekes) Tekoäly-hankkeessa, jossa se yhdisti työturvallisuustiedon tekoälyyn. Hanke on ensimmäinen laatuaan Suomessa, missä tekoälyä pystytään käyttämään työkyvyn analysointiin ja ennakointiin. Hankkeessa olivat mukana Outokumpu ja SSAB.

Lue lisää aiheesta >>

Webinaari Tekoaly turvallisuusjohtaminen

Tekoälyllä kohti turvallisempaa työpaikkaa

Mitä jos pystyisit havainnoimaan mahdolliset ongelmat ja reagoimaan niihin entistä nopeammin - jo ennen kuin tapaturmia tapahtuu? Soforin tapa yhdistää ja analysoida tietoa on työkalu turvallisempaan työympäristöön.

Haluatko tietää, miten se tehdään? Lue lisää >>

***
Webinaari 18042018

Webinaari 18.4: Outokumpu sai uutta näkökulmaa työturvallisuusjohtamiseen tekoälyn avulla

Terveys ja turvallisuus ovat Outokummulle tärkeitä, ja konsernin johto on vakaasti sitoutunut parantamaan turvallisuutta entisestään. Yhä turvallisempaan työympäristöön pyritään monin keinoin. Uusimpana aluevaltauksena on työturvallisuuden datan mallintaminen tekoälyn keinoin. Tule mukaan webinaariin kuulemaan lisää aiheesta.

Ilmoittaudu webinaariin >>

Blogi digitalisaaatio integraatio analytiikka raportointi kuva

Webinaari 16.5: Hyödynnä tekstimuotoinen data parantaaksesi asiakaskokemusta

Yrityksillä on paljon tekstimuotoista tietoa järjestelmissään - esimerkkinä asiakaspalautetta, reklamaatioita, erilaisia työtilauksia (tiketit) tai vaikkapa työturvallisuushavaintoja. Tule mukaan webinaariin kuulemaan, miten tämä vapaa teksti saadaan hyötykäyttöön.

Ilmoittaudu webinaariin >>

***
***
***
***

Analytiikka ja BI | Toimintamallien optimointi | Sovellusten käytettävyys

Lue lisää palveluistamme kotisivuiltamme.

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa